lördag 10 september 2016

Höstmingel på Plaza


Nej nu är det dags att att återuppliva den här bloggen tycker jag;) En lång paus har det varit men nu hoppas jag att jag kommer ha ork och tid till att börja blogga igen. Jag har gjort några tappra försök flera gånger nu men denna gång kanske det håller i sig. 

Idag har jag och min syster varit på höstmingel som LM Event anordnat på Plaza här i Västerås. Det har varit en dag med intressanta föreläsningar, mingel, tävlingar  och annat skoj. 


Vi fick bland annat testa de nya puddingarna från JustEgg.


Jag har testat 2 sorter tidigare som inte föll mig i smaken men denna med kakao var riktigt god.


Ulrika Gabriel föreläste om balans i livet.



Naked Juicebar bjöd på god juice.


Cecilia Kärvegård föreläste om att vända något negativt till något positivt.


Ann-Sofie Hermansson som har företaget Smart in the dark föreläste om entreprenörskap, sälj och marknadsföring.


Maria Karlbom Andersson föreläste om frisk och stark med 3D träning och bra enkel mat.



Efter föreläsningarna blev det mingel och bubbel.


Smart in the dark har många smarta produkter med reflexer. Här är min favorit som blir perfekt till alla löpturer i mörkret i vinter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar