måndag 25 januari 2016

1000 reps pass


Tänk vad tiden går fort, redan måndag. Denna vecka är Måns hos mig vilket betyder ingen gymträning. Jag tränar alltid på morgonen innan jobbet när jag gymmar och det går ju inte när Måns är här. Så varannan vecka blir det hemmaträning som idag.

Jag körde ett 1000 reps pass. 10 övningar, 20 reps av varje x5 varv.

Dessa övningar blev det

20 kettlebell swing
20 utfallsgång
20 bicepscurl
20 knäböj
20 rodd
20 axelpress
20 crunches raka
20 crunches sneda
20 rygglyft
20 axellyft åt sidan m hantlar 

x5 varv 

Jag körde övningarna med så lite vila som möjligt emellan varje varv, max 30 sekunder.

Tror det kommer kännas liiite i kroppen imorgon...

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
    Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på tove.lindgren@pvmmedia.com så kan jag skicka mer information.
    (Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
    Åldersgräns 16 år.

    Mvh, Tove

    SvaraRadera