tisdag 9 september 2014

20 fakta om mig


Fick en utmaning av en instagramvän. Tänkte att ni som inte följer mig där kanske vill veta lite mer om mig. Så här kommer de:

 1. Jag är uppvuxen i Ransta men bor nu i Västerås sen 11 år tillbaka. 
2. Är 34 år 
3. Har en son på 8 år och 2 bonusbarn på 16 och 20 år. 
4. Älskar julen. 
5. Den 15 juli fick jag besked om att jag har livmoderhalscancer. 
6. Är mörkrädd. 
7. Min favoritblomma är gerbera. 
8. Favoritfärg är rosa. 
9. Älskar choklad och lakrits. 
10. Är rädd för ormar. 
11. Överäter lätt sötpotatis (är ju så gott) 
12. Älskar snö 
13. Läser mycket böcker. 
14. Är beroende av handkräm 
15. Är barnsligt förtjust i tecknade filmer 
16. Älskar att springa 
17. Har haft egen häst 
18. Ätit lchf i 3 år 
19. Nätshoppar kanske lite för mycket:-) 
20. Ska spöa skiten ur min cancer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar