måndag 9 juni 2014

Måndagsjogg


Måndag och ny vecka, nya möjligheter. Sista veckan innan semestern och jag längtar så! Idag var jag sjukt trött när jag kom hem från jobbet. Tror det beror på värmen och jag fick verkligen sparka mig själv i baken för att ta mig ut på en liten joggingtur. Det var så nära att jag lät skorna stå i hallen och att jag la mig i solen på balkongen istället. Men jag är glad att jag kom ut i alla fall även om det bara blev 4 km. 
Det som retade mig var att jag tog armhållaren till mobilen istället för iqbältet. Sladden bara hängde och slängde. Nej tacka vetja iqbältet säger jag bara.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    blev lite full i skratt då jag läste ditt inlägg då jag är i samma läge, en vecka kvar till ledighet,vansinnigt trött och och varm borde också ut och motionera... enda skillnaden är att jag blev kvar i solsängen på terassen ...:) fast det är kanske inte för sent än ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Skönt att du tog di ut! Och så underbart med semestern snart. Min kommer jag få vänta på i 1 1/2 månad...

    SvaraRadera