lördag 10 maj 2014

Min lördag


Igår hade jag och några tjejer från jobbet grillkväll och vinprovning. Det blev inte så sent men efter en arbetsvecka så är man lite extra trött så det var skönt att sova ut idag.


Direkt efter frukosten så tog jag mig ner på stan för lite shopping. Jag fyllde bla på mitt förråd med questbars hos gymgrossisten.


Det blev lite nya teer från Dimoda också.


Väl hemma från stan så körde jag ett styrketräningspass. Mycket benövningar blev det och jag känner redan nu att jag kommer få en grym träningsvärk imorgon.

Jag körde bla 60 st av vardera: utfallsgång, benindrag i plankan, korsade utfall, knäböj, utfall åt sidan, GTO.

Ikväll är det ju final i Eurovision song contest och jag ska absolut kolla. Jag tror starkt på Österrike som vinnare. Enligt de utländska spelbolagen så ligger Sanna bra till också så det kommer bli jättespännande i kväll.




1 kommentar:

  1. Härlig helg! Åh, questbar är ju så gott! Ska nog ta och beställa lite mer av den varan, för den går åt i rasande fart...

    SvaraRadera