lördag 19 april 2014

Vinnaren! :)

Nu har jag dragit vinnaren av IQ-bältet! Jag lottade vinnaren genom att ge alla som tävlade en lott, följer man mig och iqexercise på instagram fick man en lott för var och en av oss. Så man kunde alltså få som mest 3 lotter.

Och vinnaren blev @jenniehjansson Stort GRATTIS!! Maila mig dina uppgifter och vilken färg/strl du vill ha på ditt bälte.

Såhär skrev hon i sin kommentar om när hon skulle använda IQ-bältet om hon vann:

 "Vilken perfekt grej. Är så frustrerad på armmojängen som bara åker ner hela tiden... Jag skulle använda den vid powerwalks, löpning, styrketräning och Vätternsrundan i arbetsplatsklassikern. Sen inte att förglömma intervaller och backträning inför Tjurruset :-)
Håller tummar och tår och allt annat som går att hållas :-) @jenniehjansson"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar