söndag 2 februari 2014

Frost


I fredags var vi på premiären av nya Disneyfilmen Frost. En helt underbar film som jag verkligen kan rekommendera. Älskar snögubben Olof och de söta stentrollen:) Måns tyckte också filmen var bra men han gillade kortfilmen med Musse pigg som de visade innan bättre:)


Måns och jag fick en hel eftermiddag för oss själva på stan innan Marko och hans guddotter mötte upp oss. Jag hämtade Måns efter skolan och så åkte vi ner till stan. Vi gick i affärer, köpte fotbollskort och fikade. Jag tog en kopp te och Måns fick ett får:). Han gillade inte kletet som var uppe på fåret utan åt några marshmallows och vände sedan på den och åt bara muffinsen.


Innan filmen åt vi på Jensen´s(Måns favoritställe).


Jag åt Jensen´s combo som var kycklingfilé och ribs. Deras ribs är sjukt goda! Till det tog jag grillade grönsaker och chilibea. Till förrätt unnade jag mig några mozarellasticks, så goda! Jag åt även några godisar till filmen, efter 5 st var jag nöjd. Tänk att hade det varit innan jag började med lchf så hade jag ätit en påse utan problem.



1 kommentar:

  1. Jag har funderat på att ta sonen med mig på den filmen, den verkade väldigt rolig när man såg en bit av den under Kalle Anka på julafton. :-)

    SvaraRadera