torsdag 5 december 2013

Transportlöpning & The Body Shop


Vädret var perfekt för transportlöpning ner på stan:) The Body Shop har medlemsdagar idag och igår så jag var "tvungen" att ta mig ner idag. Ville även hinna med löpning så då blev det två flugor i en smäll. Jag har 2 km ner på stan så det blev en tur på 4 km med ett stopp på ca 10 min för shopping:)



Handlade man för 500 kr fick man ett set med borstar på köpet. Mina gamla borstar behövdes verkligen bytas ut så det var perfekt.


De hade köp 3 betala för 2 på ansiktsprodukter så jag köpte min nya favorit, deras Cool BB Cream. Fick prov på den för ett tag sedan och det vart kärlek vid första användningen. Jag köpte även en nattkräm med 20% rabatt och fick en liten body butter på köpet:).

Det var lite bökigt att springa med alla produkter i handen men jag fick en plastkasse av butikens personal så det vart ju lite lättare än att springa med deras pappkasse:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar