torsdag 19 december 2013

Loppi Blogbag Jul


Förra veckan fick jag hem min Loppi blogbag jul. Tyvärr hade en av produkterna läckt ut i paketet så jag fick skölja rent och tvätta några av dem. Men allt luktade väldigt gott i alla fall;)


Det fanns lite kvar i tvålen som läckt så jag kunde testa den. Tvålen är från Palmolive och heter Magic Softness Tangerine. Innehållet är flytande men när man trycker ut tvålen blir det till ett härligt skum. Och den luktar SÅ gott!

Övriga produkter var:

* En duschcreme från Palmolive som innehåller extrakt av arganolja och mandel.

*Smaksatt kaffe från Indiska. Kaffet finns i smakerna christmas, choklad, hasselnöt och kardemumma. Jag fick smaken Christmas(supergott)

* Ett par strumpor i härligt mönster från Indiska

* Ajax Kitchen & Grease som är tuff mot ingrott fett och smuts

* En batteridriven ljusslinga från Indiska.



2 kommentarer: