söndag 29 december 2013

Julen 2013



Hej! Hoppas ni haft en trevlig julhelg med god mat och nära och kära. Jag älskar allt med julen så jag har myst massor. I matväg höll jag mig till bra saker. Min tallrik på julafton ser ni ovan. Jansson är gjord av rättika, köttbullarna hemmagjorda, prinskorven har hög kötthalt. 

Under julhelgen unnar jag mig lite mer socker än jag brukar och även lite gluten. Det blev ett antal lindtkulor, mjölkchoklad och dadelkaka(svärmors dadelkaka är SÅ god). Magen har inte mått så bra med andra ord. Men det var mitt val och det var planerat. Nu ska ni inte tro att jag vräkt i mig massor. Men är man inte van vid gluten och så mycket socker behövs inte så mycket för att min mage ska säga stopp. Men det är inte vad man äter mellan jul och nyår som räknas utan vad man äter mellan nyår och jul, eller hur?:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar