onsdag 10 juli 2013

Grymt styrkepass & Tonfisksallad


Idag innan jobbet körde jag ett riktigt bra styrkepass. Det är så himla kul när man känner sig stark och lägger på mer vikt och upptäcker att man kan lägga på ännu mer:). Det blev ett pass med fokus på armar, axlar, rygg och mage. Jag började även köra några löpintervaller på löpbandet men fick avbryta efter bara ett par stycken då jag blev illamående. För tidigt på dan tror jag är anledningen, eftermiddagarna är inga problem att köra intervaller på. Men nu har jag testat i alla fall. 


Denna goda tonfisksalladen slängde jag ihop för nån dag sedan. Perfekt till lata sommardagar när man inte vill stå vid spisen så länge. Tar lika lång tid att göra som att koka ägg. Den består av färsk spenat, tonfisk, gurka, tomat, rödlök, ägg, fetaost, marinerade vitlöksklyftor, olivolja, vinäger, salt och svartpeppar. Grymt gott!


1 kommentar: