måndag 27 maj 2013

Cykling och regn


Ni som följer mig på instagram(@rosachoklad) har redan sett bilden. På väg hem från jobbet började det regna. Först bara några stänk men efter några få minuter satte det igång ordentligt. Väl hemma såg jag ut så här:) Som en dränkt katt, haha. Men jag måste säga att gud så skönt det var att cykla i regnet! Alla jag mötte såg så besvärade ut av det medans jag bara log. Det som enda som jag irriterade mig på var att jag fick prickiga glasögon:). Idag blev det 2 mil till i Icaklassikern. Vi har kommit halvvägs i tävlingen och det är 3 veckor kvar. Jag är endast uppe i dryga 14 mil så det är dags att lägga i en lite högre växel nu. Vill ju komma över 30 mil!

1 kommentar:

  1. Tur att du tyckte det var okej att cykla i regn! Själv var jag ute igår i spöregn, vilket jag minst sagt inte tyckte om... haha.

    SvaraRadera