lördag 6 april 2013

5km löpning och Chins




 Idag sprang jag och Marko 5km på Björnön och körde lite övningar efter det. Det börjar smälta ordentligt på många ställen i spåret så det var ganska geggit och halt periodvis. 


Jag vill så gärna kunna göra chins. Så jag har börjat träna på det genom att hoppa upp och försöka hänga kvar så länge jag kan och sakta sänka ner kroppen. Just nu klarar jag typ nån sekund hängande. Men man måste ju börja någonstans eller hur? Jag har handflatorna vända mot mig på bilden men jag kör även med dem vända från kroppen, kör ca 10x2 på varje grepp. 

Kan ni göra chins? Jag tar mer än gärna emot tips på chinsträning.

1 kommentar:

  1. Vad kul, det är alltid bra med utmaningar. Jag kan tyvärr inte göra chins :/ Har inte övat på de heller för den delen :D Önskar dig all lycka till!

    SvaraRadera