söndag 10 mars 2013

Syrrans present & nya träningskläder



Dessa var det som gömde sig i det hemliga paketet:). Ett par barfotaskor från Merrell som jag köpt här. Min syster började löpträna för inte så längesen och hon är så duktig! Jag ville ge henne en present som hon verkligen behöver nu och ge henne lite inspiration och rätt förutsättning att fortsätta med löpningen. Hon har varit nyfiken på mina skor ett tag så gissa om hon blev glad när hon öppnade paketet:). 


Min fina duktiga syster<3. Du är SÅ värd dessa skor. Hoppas du kommer gilla dem lika mycket som jag gör.


Själv hämtade jag ut ett paket ifrån gymgrossisten idag. I paketet låg ett par supersnygga och sköna träningsbyxor och ett par gymhandskar från casall. Så nu vill jag bara ut och springa och till gymmet för att testa handskarna:).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar