tisdag 12 mars 2013

Hemmaträning överkropp




Idag har pappa varit här och ätit mat som alla andra tisdagar. Så mysigt att träffa honom varje vecka<3. Det blev kebadsallad dagen till ära, så gott! Innan pappa kom så hann jag med ett litet träningspass hemma medans Måns tittade på barnkanalen. Armar, axlar, mage och rygg fick sig en omgång. Finns ju massa övningar man kan göra hemma. Har man ett par hantlar så blir det ännu fler. Ska försöka fota några övningar jag brukar göra hemma så ni får se. Men det får bli vid senare tillfälle.

Jag har sån träningsvärk i vaderna efter löpningen i helgen så jag har vilat ifrån det 2 dagar nu. Har ju inte sprungit alls då jag körde vasaloppet i icaklassikern så det får blir en liten inkörningsperiod med barfotaskorna. Inte så långa turer och stretcha ordentligt efteråt. Fick vadmassage av sambon igår och det var allt annat än skönt. Låg på mage och krama en kudde och försökte slappna av:) Men idag känns det bättre så imorgon blir det nog en liten runda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar