söndag 17 mars 2013

Fazer Blogger Boot Camp 2013!

Ursäkta att jag svär nu men FY FAN vad kul vi hade igår! Tack så mycket FBBC13 för en rolig, inspererande, jobbig och oförglömlig dag! Nästa år vill jag dit igen! Jag ska försöka att visa hur dagen var i bilder.


Jag och syrran är laddade, nu väntas frukost och massa träning.



Mingel på utställningsytan på SATS


Pass 1 var en workshop med löplabbet. Vi fick en kortare föreläsning om lättviktsskor, tips på hur vi kan utveckla vår löpning, testa lättviktsskor och göra löpskolningsövningar. Jättekul och lärorikt.



Syrran in action



Jag gör någon balansövning:)


Pass 2 var boxning med Helena Falk. Vi fick jobba parvis med mitsar, både slag och sparkar, riktigt kul!


Paus och fotografering!



Pass 3 var en föreläsning som Fazer höll i. "bästa käket" hette den, kan ju säga som så att jag höll inte med om mycket på den föreläsningen. Men jag fick vila mina muskler iaf:)

Lunch! Tomas Diederichsen, Åretskock 2011 bjöd på en kanongod inkokt lax med dillmajo och matvetesallad(jag åt inte matveten) 



Pass 4 - föreläsning med Lovisa Sandström om bloggande, jätteintressant att höra hur hon har gjort för att få en så stor blogg. Mycket tips!

Pass 5 - Dynamiska rörelsekedjor m Jessica Clarén, roligaste och jobbigaste passet! Jag tror jag älskar Jessica:). Hon fick en att verkligen komma utanför sin comfort zone.

Pass 6 - Soma med  Cecilia Gustafsson



Det bjöds på mycket bröd under dagen och fruktjuice. Jag tog inget bröd men en fruktjuice och magen blev som en ballong:(

Dagen avslutades i Finlandshuset och bloggfest!



Kom hem med denna välfyllda goodiebag!

Jag vill tacka alla arrangörer och sponsorer för denna fantastiska dag! 

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig! Helt fantastisk att ha dig med på min klass.

    Massa kramar

    SvaraRadera