onsdag 23 maj 2012

Ont i handen...

Ja jag vet inte vad jag gjort faktiskt men ont gör det. Har ni varit med om att det känns som om ni vill knäcka till tån? Typ som om den gått ur led eller nåt? Så känns det i min hand, under tummen och i handleden. Och det gör ont! Jag kan trycka och dra i handen utan att det gör ont. Det är bara när jag belastar den och i vissa lägen det gör ont. Det är såklart vänsterhanden också(jag är vänsterhänt). Saker som att borsta tänderna, torka bordet, duscha m.m gör ont. Jag kan inte jobba då jag i mitt arbete lyfter tungt(jobbar på lager, kör truck och packar varor på ackord). Så idag ska jag till naprapaten på jobbet och se vad han säger. Det enda positiva med detta är att det är fint väder och jag kan vara ute i solen:) 

2 kommentarer:

  1. Jag fick inflammation i handleden och fick äta diklofenak i några veckor..sedan helt bra. Ont dom sjutton gjorde det. Hopoas du blir bättre.

    SvaraRadera