onsdag 2 maj 2012

Functional Training m Annika Sjöö!


Vad fort tiden går! Jag hinner ju inte blogga så mycket som jag skulle vilja just nu. Men jag hoppas att tiden räcker till snart igen. Tänk om det fanns några timmar till på dygnet.... Vad mycket man skulle hinna göra då:).

Har ni testat denna DVD med Annika Sjöö & Michael Hansson? Den följde med i senaste ToppHälsa. Ärligt talat så tycker jag att de träning-dvdna jag testa är mindre bra. Men denna är så kanon! De blandar kondition & styrka på ett bra sätt. Passet är uppdelat i flera block. Varje block består av 2 olika övningar som man varvar 2x30 sek/övn. Jag har kört den två ggr nu och har träningsvärk i flera dagar efter. När jag själv gör övningar hemma så blir det inte så effektivt. Man vilar lite FÖR länge mellan övningarna. Men se du det går inte med Annikas dvd. Det är tempo och ingen direkt vila mellan blocken. 
Jag rekommenderar denna dvd starkt!


DVDn finns att köpa här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar